fredag 24. april 2009

Litt av hvert:-)

Jeg (Liv Irene) har ikke hatt muligheten til å legge ut noen kort på en stund ta pc'en min har vært til reperasjon. Men her kommer noe av det jeg har gjort siden sist.
Det første kortet var til en kollega av min nabo som ble 50 år. Jeg synes det fortsatt er vanskelig å finne på kort til menn. Han er glad i å fiske og synger i kor, så derfor brukte jeg fiskegutten fra Hänglar & Stänglar stemplet til han og noen noter.

Dette kortet er til en konfirmant. Brukte litt pastellfarger da hun er glad i det. Stemplet har jeg lånt av Ida (takk Ida). Teksten er fra Norsk Stempelblad, og så har jeg brukt primablomster.

Det siste kortet ble laget til ei som ble 15 år. Her brukte jeg Maribel stemplet mitt fra Stempelglede og rubons fra Norsk Stempelblad. Blomstene er både primablomster og egne trykte.

Jeg fikk også noen nydelige kort fra barna mine på bursdagen min. Disse skal jeg legge ut senere i dag. De er jo så flinke:o)
Ha en fortsatt god dag!

2 kommentarer:

  1. Flotte kort! Likte det notepapir bak fisker, det var lurt! Å så lurt å dele opp det kjole stempelet i fire, det ble jo super knæsjt!! :) Er det rub-ons eller stempel på det nedeste kortet? (den gratulerer med..) Likte veldig godt fargene på siste kortet! ;)

    Klem Ida

    SvarSlett
  2. Nydelige kort fra deg også denne gangen!
    Hyggelig å stikke innom bloggen din!
    Ønker deg en riktig flott helg!
    Klem,Lisbeth

    SvarSlett