fredag 3. april 2009

Nye stempler:o)

Da Silje og jeg var på Scraporama messa kjøpte vi en del nye stempler. Favorittene er nok stemplene fra Anneline Nyvold. Jeg bare elsker disse stemplene. Her har jeg laget to kort med disse stemplene.
Dette er til en nabogutt som ble 13 år.


Dette er bursdagskort til niesa mi som ble 10 år. Kjempegøy og male disse stemplene.

.
.
.

I tillegg laget Silje og jeg masse enkle bursdagskort som Marianne(svigerinne) ville ha liggende, når jentne skal i barnebursdager.

Flere kort er ferdige, disse legger jeg ut senere i dag. Nå må jeg ut i sola før den blir borte:o)


1 kommentar:

  1. WOW, jeg skal si produksjonen har vært stor på andre siden av dalen her :) De nye stemplene var jo rå kule, må nok få lånt noen trykk med disse ;) Hihi. KLem Ida

    SvarSlett