søndag 12. april 2009

Konfirmasjonskort.

Ja da er vi i gang med storproduksjon av konfirmasjonskort. Her kommer tre av de første:o)
Det første har jeg (Liv Irene) brukt brazzil, og et papir fra papirdesign som det står konfirmant på. Stemplene er fra Kort & Godt og Norsk Stempelblad.
Det andre kortet har jeg (Liv Irene) brukt brazzil (det andre vet jeg ikke hvor er fra), embrosset det lilla papiret og brukt fiskars på kanten. Stemplene er igjen fra Kort & Godt. Den stor hvite blomsten har jeg faktisk kjøpt på Nille:-)

Det siste kortet har jeg (Liv Irene) brukt brazzil og mønskerark fra K&company, stemplene er de samme. Punchet ut blomster med Retro flower puncher.


Alle kortene er malt med Distress Ink. Korsene har jeg kjøpt på Ebay.
Ha en fortsatt God Påske:o)

2 kommentarer:

  1. Disse var stiiiiilige. Det nederste fanget blikket med engang!! Lækkert! :)

    SvarSlett
  2. Juhuu snupplurer, jeg har en award til dere hvis dere kikker på bloggen min :) :)

    SvarSlett