tirsdag 12. mai 2009

Mine (Livi) siste produksjoner.

Nå er det jammen lenge siden jeg har lagt ut noen kort. Så her kommer de siste kortne.

Dette kortet har jeg laget til Silje sin 16 års dag. Ville bruke noen sterke farger og hun er jo så glad i frosker så det var naturlig å bruke det.


Dette kortet har jeg laget til Stine (niesen min). Hun er glad i duse farger og stemplet av Hänglar & Stänglar ligner veldig på henne.

Ei venninne av meg ønsket et kort til en kollega av seg som akkurat hadde fått ei lita jente. Hun ønsket at jeg skulle bruke vintagestilen, noe jeg ikke akkurat ble lei meg for. Det er så spennende å lage noen litt anderledes. Blondene som er rundt bilde er faktisk noe som tillhørte meg da jeg var liten.

Enda et 50 års kort. Jeg er selv veldig glad i jordfarger så dette kortet hadde vært midt i blinken til meg også.


Ønsker alle en riktig god 17. mai. Håper været blir fint:o)


2 kommentarer:

  1. Hei på dere.
    Dere er jo superflinke,nydelige kort.
    Inger på toppen

    SvarSlett
  2. Her var det både friske & jordnære farger! Må bare si lekkert som vanlig!! :)

    SvarSlett