fredag 3. april 2009

De siste produksjonene.

Ja da kommer de siste kortene jeg har laget. Plutselig er det så mange som vil at jeg skal lage kort til dem til spesielle anledninger. Morro! Det første kortet har jeg laget i vintage stil, jeg har da funnet vintagebilder på nettet og printet de ut på fotopapir. Mye lurere og billigere enn å kjøpe de andre steder.
Dette har jeg laget til ei som skulle i 50 års lag til en mann. Synes det var vanskelig å finne på noe, men ble til slutt veldig fornøyd med resultatet.

Så er det jo snart konfirmasjon, og da er det mange som skal ha konfirmasjonskort. Dette er det første jeg har laget, men helt sikker ikke det siste:p


Så vil jeg bare ønske alle sammen en riktig God Påske. Silje og jeg skal nok sitte å lage en del kort i påsken hvis det ikke blir feldig fint vær da.

1 kommentar:

  1. Jeg fikk brått litt dårlig samvitighet for alle kortene jeg burde ha laget når jeg ser så fælt dere står i :)

    Bobla er parkert igjen, en på Jessheim skal justere motoren og litt små fiks før det er raggar sesong ;p

    For litt flere vintage bilder så kan dere jo sjekke ut: http://www.thevintagemoth.blogspot.com/

    Klem Ida

    SvarSlett