lørdag 16. mai 2009

Nye kort:o)

Måtte prøve meg på de nye ProMarker tusjene jeg har kjøpt. Jeg synes det var stor overgang fra å male, men finner vel ut av det etter vært. Øvelse gjør mester har jeg hørt. Dette kortet er ikke til noen spess anledning, men greit å ha liggende hvis noen skulle trenge et kort kjapt.

Dette har jeg laget på bestilling av naboen. Datteren hennes blir 10 år, og hvilke jenter er det som ikke liker rosa.


Jeg vil også benytte anledningen til å ønske alle en fin 17. mai i morgen:o)

3 kommentarer:

  1. Snygt! :) Jeg syns tusjingen gikk supert jeg! :) Her er link til e-bay sjappa som jeg kjøpte stempel puta mi hos: http://cgi.ebay.com/Tsukineko-MEMENTO-Full-Size-Ink-Pad-TUXEDO-BLACK_W0QQitemZ290275195535QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item4395bffa8f&_trksid=p4634.c0.m14&_trkparms=|301%3A0|293%3A1|294%3A30

    God 17 mai til dere alle :)

    Klem Ida

    SvarSlett
  2. Hærlige kort, du er flink med tusjen også!!!
    Ha en riktig fin helg!
    Klem,))

    SvarSlett
  3. Hepp snuppelurer, nå har jeg en award til dere på bloggen min!! :)

    Også har ProMarkers utfordrings bloggen åpnet så sjekk ut Passion for ProMarkersGod pinse! :)

    Klem Ida

    SvarSlett