tirsdag 12. mai 2009

Bursdagskort til mamma!!!!

Mamma hadde bursdag 20.april. Jeg måtte jo selvfølgelig lage kort til henne, men ville lage noe annerledes denne gangen. Fikk idè fra et av "Ett trykk" bladene. Der var det et kort med samme fasong som dette. Mamma liker jordfarger så brukte dette som utgangspunkt.
Her kommer innsiden av kortet, som faktisk er rundt. Her var det bare å bruke fantasien og fylle plassen med stæsj. Det var utrolig morro å lage dette kortet, brukte en del tid på det, men ble utrolig fornøyd til slutt. Får se om det ikke blir noen fler slike kort senere.
Her er gaven mamma fikk av meg. Stemplene og kortet falt i smak, så da var jeg fornøyd også.


Lenger ned på bloggen ligger det et bilde av bursdagskortet jeg fikk av mamma. Det var utrolig fint, mamma traff godt der både med farger og pynt.
Tusen takk for kortet mamma! =)
Ønsker alle en riktig god 17. mai jeg også! Så får vi håpe det ikke snør i år også!


1 kommentar:

  1. Silje, dette er jo helt rått! For en jobb du må ha hatt med dette kortet. NYDELIG var det. Flott fargelagt jente, fine farger, flott dekorert!!

    Klem Ida

    SvarSlett