fredag 23. september 2011

Eske til min kjære datter.

Vi mai ble min datter 18 år, hipp hipp hurra!!!
I den anleding hadde jeg lyst til å prøve noe nytt
(noe jeg stadig gjør, hehehehe).
Hun er veldig glad i lilla og så hadde jeg kjøpt
et gullkjede med diamanter, derfor tenkte jeg på
å lage en eske :o)

 Det er på en måte en puslespill eske som kan tas helt
fra hverandre. Den er kuttet ut på Silhouette maskinen min.
På toppen er det blomster fra Kort og Godt og sommerfuglene
er stanset ut med MS ( jeg bare elsker de).

 Jeg måtte jo ha 18 års tallet godt synlig,og med bling på ;o)

 Her er det en sommerfugl jeg kjøpte på Nille.


Husker ikke helt hvor papiret kommer fra, men har brukt
swirls fra Mariannes design.

Silje ble ihvertfall kjempeglad for esken og ikke minst
for gaven ;o)

I morgen er det messe så da håper jeg at jeg ser
mange ivrige kortlagere og scrappere :o)

Ha en solfylt dag alle sammen ;o)

1 kommentar: