mandag 26. juli 2010

Mitt nye hobbyrom :o)

Åhhhhh, nå har jeg fått dobbelt så stort hobbyrom!!!!!!!
Min kjære mann har vært helt fantastisk og
utvidet hobbyrommet mitt. Tusen takk kjære :o)
Her kommer det en del bilder som viser hvor fint jeg
har fått det.
Her kan jeg sitte å slappe av litt når jeg har
behov for det. Men som oftest ligger
lille gullet til mamma'en sin der.
.
.
Nå kan jeg endelig ha scrappebeskøk uten
at vi må sitte oppå hverandre, deilig!
.
.

Her er plassen til Silje, og Camilla når hun
er her for å "leke" sammen med meg :o)
.
.
Her er plassen min!
.
.
Denne hylla har jeg tegnet selv og fått min
kjære pappa til å bygge. Her har jeg
alle bazzillen min sortet etter farge.
.
Da rommet mitt ble dobbelt så stort måtte
jeg jo ha skap. Så vi reiste ned til Ikea og kjøpte
kjøkken overskap og kjøkkenbenk som jeg
har alle kuttemaskinene mine stående.
.
.
Inni skapdørene har jeg festet magnetbånd
som jeg henger alle diesene mine. Da er
de alltid lett tilgjengelige.
.
.
.

.


Da har dere fått en liten "tour" av
hobbyrommet mitt.
Det kommer snart flere innlegg av kort
og andre ting som jeg har laget.
Håper dere for en fortsatt nydelig sommer :o)
Klem Livi










3 kommentarer:

  1. Hallo, Dronningen av Bongoland! :)
    Fy flate, du har bare det flotteste hobbyrommet E V E R !!!!!
    Jeg koser meg glugg ihjel der, og alt er så oversiktlig og enkelt tilgjengelig. Patentet ditt med magnetbånd på innsiden av skapdørene er bare genialt! Jeg er irrgrønn av misunnelse, men trøster meg med at jeg får komme på besøk ;)
    Kos deg rikelig, massevis av klemmer fra Bongoinnbyggeren )

    SvarSlett
  2. Hei.

    Utrolig fint hobbyrom, men utrolig mange fine finesser. Her blir det nok tilbragt mange timer kan jeg tenke meg :)

    Hilsen Tove

    SvarSlett
  3. Fy søren for et flott hobbyrom du har fått deg. Der blir det nok tilbrakt mange kreative timer vil jeg tro. Ellers synes jeg du er kjempe flink - var jo masse flott inspirasjon å hente i bloggen din. Herved lagt til en av favorittene!!!! =) Ha en strålende flott dag.

    SvarSlett