tirsdag 27. april 2010

Nok et konfirmasjonskort.

Den store dagen nærmer seg for min sønn, Erlend, da han skal konfimeres.
Da vi også har flere naboer med barn på samme alder, er det
bare og fortsette produksjoen av konfirmasjonskort.
Dette kortet har jeg brukt papir fra Papirdesign og Inkido. Stempelet er fra Wiff Of Joy og er malt med Distress Ink.
Sommerfuglene er fra Panduro som jeg har brukt Stickles på.

Blomstene er fra Unik Hobby tror jeg.

Inni kortet har jeg laget en lomme til å ha penger i.
Har også brukt den nye puncheren fra MS som jeg kjøpte
på messa.
Nå skal jeg begynne på kortet til Erlend, men den kommer jeg
ikke til å legge ut før etter konfirmasjonen, tilfelle han
kikker på bloggen.
Skal også begynne på kort til Silje som har bursdag på
søndag. Jenta til mamma'n sin begynner å bli stor, 17 år.
Ha en strålende dag alle sammen :o)
Masse klemmer fra Livi.



1 kommentar:

  1. Åh, så FLOTT!!!!!! Jeg digger dette stempelet. Farveleggingen går jo så det griner :D Jeg ser at bytte av pensel har vært Alfa og Omega - for oss begge :)

    Masse klemmer!

    SvarSlett