tirsdag 22. september 2009

Tre nye kort jeg har laget :o)

Ja, plutselig fikk jeg skikkelig ånden over meg og lagde tre nye kort. Og etter messa i helgen fikk jeg masse ny inspirasjon. Det var ikke fritt for at det ble en del handling også da.
Min kjære mann var utrolig nok med, og det var ikke fritt for at det var mange som mente han måtte være helt enestående. Og jeg er helt enig. Du er enestående kjære! Og ikke nok med det, men han kjøpte QuicKutz Silhouette maskin til meg. Jeg er bare så happy :o) En vidundermaskin!!!!

Her kommer kortene, håper det faller i smak:




Jeg kommer også til å legge ut en eske jeg laget i går senere i dag.


1 kommentar:

  1. Disse var virkelig herlige!! Men den råååsa var nok favoritten(bombe siden det er rosa, hihi)

    Og nok en gang GRATTIS med silhouette, jeg må komme bort en dag å få en innføring :)

    Klem Ida

    SvarSlett