mandag 23. mars 2009

Vintage kurs på kortmessa.

Her kommer kortene Silje og jeg lager på Vintage kurset vi var på i helgen. Veldig lærerikt kurs, men skulle ønsker det varte lenger en 1,5 time. Ny inspirasjon er alltid gøy å få.


Laget av Liv Irene





Laget av Silje



Det var veldig mye fint på Scraporama messa også. Lørdag var det så mye folk at vi måtte stå i kø hele tiden. Søndag var det behagelig mengde med mennesker og vi kunne gå rundt å kose oss og titte på alt det fine som var der. Vi fikk også kjøpt mye nye og spennende ting.


Vi gleder oss allerede til neste messe:-)


1 kommentar:

  1. ÅÅ de var fine :) Var en liten tur på lørdag med en av boble jentene, men der jeg ville ha mest på Unik Hobby var det jo så sykt lang kø at jeg bare hoppet pent over den :p Jeg har en konvolutt med litt trykk til dere, legger den igjen hos nabo'n jeg :) Klem til dere! :)

    SvarSlett