mandag 16. februar 2009

Helgens kort :-)

Endelig har jeg prøvd å sy på et kort. Kult..... Måtte også prøve det å rive kantene. Jeg var litt redd for at jeg skulle ødlegge det, men det gikk veldig bra. Dette trykket synes jeg også er så søtt :D. Silje er veldig glad i frosker så vi måtte jo bare ha det.
Dette kortet laget jeg til svigermors 66 års dag. Hun ble kjempeglad for det:-)
Jeg er utrolig fornøyd med det selv. Passende farger til en på 66.
Alle gjestene trodde jeg hadde kjøpt ferdige blomster og stæsj. Ble veldig imponerte da de fikk høre at jeg hadde laget alt selv..





Og da er det vinteferie og alle barna er hjemme. Det spørs om jeg får tid til å lage noen kort denne uken.


3 kommentarer:

  1. WOW, stilige!!! =) Send det inn det første her: http://cutecardthursday.blogspot.com/ der er utfordringen Music & Dance, og det er jo noter med på det ;) Si ifra hvis du trenger hjelp til å linke det opp :)

    SvarSlett
  2. Lovely cards - beautiful images and colours. Love the swirls. Thanks for joining in with CCT. Lol Lynn ♥

    SvarSlett